söndag 27 mars 2011

Utekväll i San Pedro

Så här såg jag ut igår kväll innan jag åkte till San Pedro (där jag går på spanska) för att träffa Johanna.


Vi käkade på restaurang och vid halv 11 drog vi oss mot Puerto Banus (hamnen där jag bor). Vi tog en öl på Hard Rock café och sen checkade vi läget på den berömda bargatan. Vi stötte på lite gamla inkastare. De träffar ju så mycket nytt folk varje dag men Josefin kom en utav dem ihåg. Och den killen sa även att han hade varit i Sverige en sommar. Jag vet inte om jag ska skriva det här egentligen men så här sa han i alla fall: "Människorna var ju helt knäppa, de dansade runt en dildo och lekte att de var grodor." Jag har ingen kommentar om denna syn på vår svenska midsommar...

Sen ringde jag K och frågade om det var OK att Johanna sov hos mig. Så vid ett tiden drog vi oss hemåt. Öppnade en flaska vin och så satt vi på terrassen till klockan halv fem eller ja, halv sex eftersom vi ställde fram klockan. Men det var mycket trevligt! När K och C kom hem där någon gång så gjorde de oss sällskap i alla fall en timme, vilket jag tyckte var kul. Jag insåg verkligen att jag kommer sakna de här underbara människorna. De är helt fantastiska alla tre och det är "min" familj. Men hem till Sverige ska jag i alla fall.

När vi vaknade vid 12 idag så åt vi frukost och sen åkte vi till stranden. Vi låg där en timme och plågade oss själva. Det blåste så in i ***. Sen gick vi och satt oss på McDonald's och vid halv fem tog Johanna bussen hem. Och nu sitter jag här och funderar på om jag ska gå ut och gå en sväng, det är så himla skönt ute nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar