lördag 5 mars 2011

Mumsfillibabba!

Det riktigt vattnas i munnen på mig när jag tänker på rätten jag åt igår på Aloha grill. Super god Questillo, jag har fått för mig att det hette så men jag tror det är fel. Hur som helst var det fläskfilé med wokad paprika och rödlök i ett tacobröd tillsammans med guackomole och sour cream. Och så rödvin till det, mumsfillibabba!

Jag satt hemma med flickorna hela dagen igår enda till klockan åtta på kvällen. Då ringer K och vill att vi ska möta upp henne på Aloha grill. Där satt vi och åt fram till 22.30. Det var riktigt trevligt och gott, som sagt. Restaurangen ägs och drivs av en norrman så det var bara en massa norska och svenska på besök. När vi åkte hem sen så regnade det en massa men nu är det fint igen, lite mulet dock.

Idag ska vi hämta K's nya bil och så ska vi ev. åka till något ställe med hemlösa hundar. N och hennes kompis älskar hundar. Enda sedan vi var på Selwo Zoo så har de två hängt ihop här hemma hos oss. Men idag tror jag att N's kompis mamma tvingar hem henne.

Egentligen skulle jag ha åkt till Marbella i eftermiddag för det är någon slags "feria" där idag. Men de jag skulle ha åkt dit med är för bakfulla för att pallra sig dit... Ja, jag är faktiskt lite irriterad. Men men, it is what it is.

Och så skulle det ju vara trevligt å få byta ett par ord med mina kära föräldrar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar