tisdag 22 mars 2011

Seg.

Igår gjorde jag näst intill ingenting. Jag gick en runda med hunden, tittade på Big Brother, handlade mat, hämtade N, gjorde läxor och sedan middag.

Det härliga vädret har vänt igen. Det blåser, är kallt och mulet. Jag antar att regnet är på ingång. Idag var jag en sväng på gymmet, Body lift och där efter cyklade jag lite. Sen åkte jag hem och tog mig en dusch. Och nu har jag precis ätit lunch. Jag ska åka och träffa Moa nu. Jag lärde känna henne genom Sofia. Vi ska ta en fika och sen ska jag visa henne svenskbutikerna. Så jag ska passa på att köpa Bredgott när vi är där för det börjar ta slut här hemma. Jag vet inte riktigt vad jag ska laga för mat ikväll och det stör mig. Men jag kommer väl på något snart!

Nä, nu måste jag göra mig i ordning vid klockan 2 ska jag vara vid Corte Ingleís.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar