fredag 4 mars 2011

Helg igen.

Igår var jag hemma själv hela dagen. Jag började med lite frukost och en promenad på stranden med Flocon. Det var mycket folk ute och rörde på sig - cykla, jogga, springa, gå och motionera hunden. Det var även mycket folk som arbetade, de gör i ordning för sommaren nu, turisterna börjar väl komma om ca en månad. Så Robin är en av dem. Efter att vi hade gått i en halvtimme så satt jag mig ner och solade lite. Och idag ångrar jag det definitivt inte för idag är det kyligt och mulet, regnet kommer nog snart. Ja, det kommer snart, vände mig om för att titta ut och fick syn på detta:



Syns väl inte så väl men det är väldigt grått!

Nu kom N och henns kompis och säger: "Elin, vi vill leka med dig" och sen har de båda sådana hundögon, haha de är för söta! Så nu måste jag börja avsluta detta inlägget.

Idag händer det nog inte så mycket, jag ska väl förbi gymmet en sväng. Sen ikväll ska jag bara sitta hemma och ladda inför nästa helg i Madrid. De andra Au pairerna ska ut men jag känner inte för det nu när vädret är som det är. Nä, nu ropar de på mig.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar