onsdag 16 mars 2011

Indiskt

Dags för ett inlägg kanske?

Börjar med att skriva att Robin gjorde min dag igår. Det plingade på dörren och där stod postgubben. Jag tog för givet att han skulle fråga efter C men denna gången sa han: "Eriksson?" Posten var ifrån Madrid eftersom jag egentligen skulle ha fått detta utav Matilda innan jag åkte hem ifrån Madrid. Men hon glömde ge mig det så hon fick skicka det istället. Jag blev i alla fall superglad för detta! Och om två dagar är det fyra veckor tills vi ses, äntligen!

Igår var jag även på gymmet, sprang på crosstrainern 45 min, rullbandet 10 min och en rygglyft och där efter var jag tvungen att åka och hämta N. Hon var jätteglad över att ha kommit med i fridrotts laget. Hon skulle tävla i längdhopp och 100 m. Så idag när jag hämtade henne i skolan hade hon varit borta hela dagen och tävlat för sin skola. Hon kom två i längdhopp och var ännu gladare än igår, kul! Så idag har vi bara suttit i soffan och återhämtat oss. Vi har precis ätit indiskt som vi fick hemkört, riktigt gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar