tisdag 1 mars 2011

Kort stubin.

Solen skiner och vädret är underbart. Nu är det dessutom ljust enda till 20.00 Hoppas att ni där hemma har det bra och att snön smälter bort snart.

Igår innan jag somnade låg jag precis klarvaken och tänkte på allt mellan himmel och jord. Det var riktigt irriterande att inte kunna somna på två sekunder som jag brukar göra. Jag låg nog i en timme innan jag slocknade. Och sen när klockan ringde vid åtta var jag riktigt trött. Men jag tog mig i kragen och reste på mig. Ut i köket för att äta lite frukost, en stadig sådan - kaffe, vatten, gröt och klementin. Sen tog jag på mig gymkläderna och åkte. Jag körde samma pass idag som förra tisdagen; crosstrainern 10 min, bodyligt och sedan crosstrainern igen 45 min. Kändes riktigt skönt efter det. Åkte hem, käkade ett mellanmål, slappade, duschade och sedan åkte vi iväg för att äta lunch på STARZ. När vi kom hem sen så duschade vi Flocon och därefter målade vi naglarna och nu ligger jag i sängen och bloggar. Det värsta av allt är att jag har skorna på mig och att de är i sängen. Jag har fått en riktigt ful ovana! Hos Urma ville jag inte ha skorna på mig men hon tvingade mig. Och nu har jag de på mig helt frivilligt.

Imorgon ska jag, N och hennes kompis åka till ett zoo. Förhoppningsvis så håller vädret i sig så jag får ännu mer färg i ansiktet.

Bilder från igår. Jag och N var och gick med Flocon på stranden. Och sen köpte hon en massa pärlor. Så jag gjorde ett armband. Igår hade jag kortare stubin än vanligt så jag var irriterad över ganska mycket igår. Så på eftermiddagen fick jag be N om ursäkt, för jag hade dåligt samvete. Men hon sa som vanligt: "de e OK" Och sen började vi prata om lite kompisar osv. Och då frågar hon mig: "Är jag din kompis?" Och då fick hon svaret: "Du är mer än en kompis N, du är som min syster för annars hade jag aldrig kunnat vara arg på dig." Så måste det ju vara? Människor i sin närhet som man bråkar med eller blir arg på tycker man ju i regel om ganska mycket. Det är i alla fall min teori.





















Nu ska jag gå och se vad N gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar