torsdag 3 mars 2011

Gröna träd

Redan torsdag, hej vad det går! Ja, jag tycker faktiskt att tiden går fort. Jag trodde att tiden skulle gå sakta bara för att jag längtar till Madrid. Men tiden har rullat på fint och imorgon är det en vecka kvar tills jag sitter på planet. Det ska shoppas så det står härliga till. Jag är jättesugen på att shoppa men nu behöver jag ju bara hålla i de en vecka till.

Igår var vi som sagt på zoo hela dagen. När vi kom hem slängde jag ihop lite middag - ris, broccoli, beacon, ärtor och ägg. Allt i en stekpanna, jätte enkelt och gott. Min nya favorit helt klart! N's kompis sov även över här men de följde med K till hennes skola idag på morgonen, så jag vet inte riktigt när de kommer hem.

Nu ska jag köra lite styrka och sedan ska jag ta med mig Flocon ut. Har inte riktigt bestämt mig om jag ska åka ner till stranden eller om vi ska gå 70 minuters rundan. Vi får se. Dagen erbjuder i alla fall på sol och lite värme. C har åkt ner till Sydafrika och när han kommer hem vet jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar