torsdag 31 mars 2011

Träning

Vid klockan nio startade jag crosstrainen på Plaza gym. Vid kvart över nio började passet - Body lift. Vid kvart över tio var det äntligen färdigt. Då körde jag 30 min till på crosstrainen och därefter 20 min gång/löpning på rullband och sedan 10 min intervaller. Så just nu sitter jag i soffan och är skit slut. Snart ska jag äta lunch och sen ska jag eventuellt åka till Antonia och slappa vid hennes pool. Och så ska jag även åka med Flocon till veterinären, vi tror att han har fått loppor.

C åkte till Sydafrika idag och det tar väl ca 10 dagar innan han är hemma igen. Och N ska iväg på någon tripp med skolan i fyra dagar. Jag vet inte riktigt när det är hon åker. Så antingen kommer jag och K vara hemma själva eller så är C hemma igen. Detta innebär sovmorgon för mig. Men jag kommer sakna henne när hon är borta. Hon blir mer och mer som en syster för mig, eller till mig som N säger. Hon är för söt!

Dags för lunch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar