tisdag 8 mars 2011

Måla

Igår satt jag och tittade runt på vad för slags bagage jag får ha med mig till Madrid när jag flyger. Men jag hittade det inte... Så nu ska jag ge det ett försök till annars får jag väl ringa. Måste säga att det är ganska typiskt av mig att vara ute i sista sekund.

Vad gjorde jag mer igår? Hmmf...
Jo, just det, jag åkte till gymmet straxt efter 11. Och vet ni vad? Jag sprang på den där crosstrainen i hela 50 minuter, mycket stolt! Det är verkligen jätte skönt att stretcha när man är färdig. Och sen går man och kör lite övningar och så kommer eftersvetten, gutt! Jag längtar såååå efter fotbollen nu. Jag har väl tänkt att jag ska träna i alla fall men man vet ju aldrig vad som händer när man kommer hem. Men så som det känns just nu är är jag sugen.

Efter gymmet åkte jag hem till Antonia. Sen åkte vi vidare ner mot Puerto Banus där hon bytte ett par byxor hon hade köpt. Sen vidare mot Iceland och där efter hem till henne för att äta lunch. Sen var det dags för mig att åka och hämta N. När vi kom hem sedan så fick hon mellanmål och jag satte igång med middagen. Jag gjorde en ny rätt som K bad mig göra. Det skulle tydligen bli "jättegott!" Så vi var ganska besvikna allihopa. De är för dåliga på kött i det här landet helt enkelt. K sa det också: "det är jättegod smak på allt men det här köttet alltså..." Och då hade vi ändå varit och köpt det på ett bra ställe så det var dyrt. Men men nu har jag lagat en rätt som tar mer än två timmar att göra. Så medan vi väntade på maten så målade vi lite. Så den här sitter på min dörr nu:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar