fredag 18 mars 2011

Finally Friday

Eller nä inte riktigt. Veckan har varit bra och den har sprungit förbi, som vanligt.

Sitter och tittar ut genom förnstret och ser strålande sol med klarblå himmel. Ibland är vädret bara FÖR bra! Igår hade vi 22 grader vid halv 6, inte så pjåkigt. Jag går omkring i mina joggingskor och försöker hitta motivationen för att gå den där 70 minuters promenaden med Flocon. Jag vet ju om att det är skönt att komma hem och slänga sig i duschen och därefter i soffan men det tar emot idag. Inte bra!

Vid 12 tiden ska jag träffa en ny svensk tjej - Johanna. Hon hittade mig på Resdagboken och bor inte så långt här ifrån. Vi ska träffas i San Pedro (där jag går på mina spanska lektioner). Jag blev verkligen jätteglad när hon skrev till mig så detta ser jag fram emot, mycket!

Förövrigt så värker det i biceps, bröst och ben, gutt! Och så har jag träningsvärk lite här och var men det ömmar inte.

Vad som händer ikväll vet jag inte riktigt. Det kanske blir så att jag och N är hemma själv eller så är vi hemma allihopa eller så går vi ut och äter. Det vet man aldrig. We'll see.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar