torsdag 10 mars 2011

Hamsterbebisar

När N hade åkt till skolan så tänkte jag: "innan jag gör något annat nu så måste jag gå ut och gå med Flocon." Så jag tog på mig min regnjacka och gick ut i det gråa vädret. Jag visste att rundan skulle ta ca 70 minuter så jag hoppades hela tiden att det inte skulle börja regna. När jag kom tillbaka vid tio gjorde jag frukost till mig själv. När jag satt vid köksbordet så såg jag hur det började blåsa ute. Och straxt där efter började det regna. Vilken tur jag hade! Igår regnade det heeela morgonen, dagen och kvällen. När jag kom till gymmet igår så var det jättemånga som tränade, pga. det dåliga vädret. Jag var där lite mer än en timme, precis som i tisdags så sprang jag på crosstrainen igår också. Jag känner att jag är på gång nu, härligt!

Efter frukosten gick jag och satt mig i soffan för att se två avsnitt av Brothers and sisters. Sen körde jag igång en maskin tvätt, målade naglarna och åt ett mellanmål. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag åka till Mercadona för att handla middag. Det blev visst kyckling igår så idag ska det bli fisk! Sen när jag kommer hem ska jag ta hand om tvätten, disken, äta lunch och börja packa lite. Imorgon åker jag!

Jag ska inte hämta N efter skolan idag heller. Hon ska med en kompis hem och titta på hamsterbebisarna. De har precis öppnat ögonen, så idag är det första dagen de får gå ut ur buren. Och det ska ni veta att det är en STOR grej för både N och hennes kompis. Sen när K ska hämta N igen så ska jag följa med bara för att få titta på dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar