onsdag 9 mars 2011




Hej Elin,

Bara en vänlig påminnelse, det är nu endast ett fåtal dagar kvar till din resa: Madrid fr, 2011 mar 11


Äntligen! I övermorgon bär det av. Jag ser så otroligt mycket fram emot att få krama om min Matilda. Och jag tvivlar inte en sekund på att vi kommer ha kul! Det som är lite tråkigt är att vädret troligtvis sviker oss. Det är likadant här i Marbella också. Men vad gör väl det? Då blir det mycket shopping att se fram emot, och det gör mig ingenting! Dock är det bra mycket kallare i Madrid än vad det är här...

Madrid:


Eftersom regnet bara öser ner idag så tänkte jag ta mig en sväng till gymmet och köra ett motions pass. Så jag har laddat upp med gröt och massa vatten nu. Hoppas bastun är öppen också. Sen måste jag åka och handla mat för middagen ikväll. Det står fisk på menyn. Chingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar