fredag 18 mars 2011

Min fredag i stora drag.

Min fredag har varit toppen! Även om den inte började så bra. Jag struntade i min promenad och låg istället i sängen och tittade på Big Brother, som för övrigt får mig att skratta - mycket! De är bara FÖR sjuka vissa av dem. Sen tog jag mig en dusch och sedan bilen till San Pedro för att träffa Johanna. En härlig och trevlig tjej som jag tror kommer få roligt med i framtiden. Vi satt och drack kaffe i solen och efter en timme drog vi oss till restaurangen som hennes "familj" äger. Ja, hon är också Au pair och stannar här till mitten av maj. I restaurangen blev jag bjuden på vin, tilltugg och pizza. Det var både jätte gott och trevligt. Sen blev klockan fyra och jag drog mig tillbaka mot Nueva Andalucia för att hämta N. Jag kom dit för tidigt så istället för att sitta och vänta på henne tog jag mig en promenad, bra initiativ tycker jag allt.

När vi kom hem sedan så hann vi bara säga "hej och hejdå" till K och C som skulle ut och träffa lite kompisar. Sen tog det ca en timme innan N åkte hem till en kompis och jag blev kvar själv med Flocon. Men efter den här dagen som har bestått av värme och sol så har det varit ganska skönt att sitta här själv nu. Och så tror jag allt att jag ska ta och dra mig mot sängen. Imorgon väntar en heldag på stranden med Antonia sen ska vi gå ut och träffa hennes nya kompis, looking forward! Chingeling!

1 kommentar:

  1. Ajja bajja, inte dricka vin o sen köra bil lilla Elin! ;)

    SvaraRadera