torsdag 17 mars 2011

Dagar

Dagen har gått fort! Jag började med att äta frukost och sedan tog jag min väska och åkte till gymmet - Body pump. Efter passet slängde jag mig i duschen och sedan åkte jag ner till Puerto Banus för att träffa Antonia. Vi gick tillsammans till frisören, Spegos (speglar). Där spenderade vi ca två timmar. När jag hade blekning i håret så var klockan 12.15 och min parkering gick ut då. Så ja, jag sprang faktiskt ut med färg i håret och fyllde på parkeringsautomaten. Det är vågat i Puerto Banus ska jag berätta för er... Men jag upplevde inte att folk tittade på mig så där jättemycket, men vem vet, det kanske kommer upp ett klipp på Youtube? Hur som helst blev jag färdig och fick betala €43, varför vet jag inte. Egentligen kostar det bara €25 och det fick jag ju betala i San Pedro, men men, jag orkade inte tjafsa. Det är billigt i alla fall!

Resultat:
Innan


Efter


Efter att vi var färdiga satt vi oss ned och tog en kaffe tillsammans med Claudia. Sen gick vi till Corte Ingleís och till slut var det bara jag kvar. Jag gick till Bershka och köpte två linnen och ett par jeans shorts. Sen var det dags för mig att åka till N's skola och hämta henne samt L och henns lillebror. Jag hämtar de varje onsdag och torsdag för vi bor på samma gata. När vi kom hem åt vi mellanmål, gjorde spanska läxa och nu sitter jag här.

Jag berättade för N att jag hade tre månader kvar nu och då blev hon allt lite ledsen i ögat. Men jag sa: "Tänk inte på det nu, det är mer än 100 dagar kvar." Ja idag har det gått 200 dagar sedan jag anlände till Spanien för första gången. Dock har jag inget hemdatum än, men det blir ett datum det vet jag OCH vill jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar