onsdag 29 september 2010

min dag

Blir äcklad av alla flugor som flyger runt och sätter sig på en. Det måste vara flugsäsong. Eller så drars de väl till skiten som vi brukar säga...



Bilden:
Igår när jag och Flocon var ute på stranden (Puerto banus) och gick.

Idag har jag varit på spanskan ännu en gång, den sista lektionen för den här veckan. Så tills månad ska jag plugga en massa spanska. Lite varje dag hade jag tänkt. Måste plugga in lite ord, verb och grammatik. Visst lät det kul?! Efter lektionen droppade jag av Josefin på gymmet och så åkte jag hem och gick en sväng med Flocon.

Väl hemma lagade jag mat till mig själv för att ladda upp inför tonificationpasset på gymmet. Även idag har jag ätit ägg för den som vill veta. Passet gick bra, dock var det bara jag och tre tanter som tränade. Måste säga att jag är imponerad över hur starka de faktiskt var, eller så var det jag som var klen..? Det som är så skönt nu är att man riktigt känner hur man har kommit igång med träningen igen, skönt! Tränar måndagar, onsdagar och fredag. Det bästa av allt är att jag har fått igång min kondition igen. Underbart!

Igår gjorde jag potatisbullar och fiskpaket med lax. Kanske inte den bästa kombinationen (det skulle egntligen ha varit bacon och lingon till). Men det här smakade riktigt bra! Ikväll ska jag göra Spaghetti och köttfärssås.

Påtal om mat ska jag gå och ta mig någonting att äta innan jag ska köra N till princes studio där hon ska träna hip hop med sin bästa kompis. Tredje gången hon går nu och hon verkar tycka det är roligt. Under den timmen hon tränar så ska jag nog sätta mig ner, ta en kaffe och börja läsa den första Twilight Boken som jag lånat av Malin. Måste se den andra filmen snart också. Jag och mamma såg ju den första innan jag åkte.

2 kommentarer:

  1. Flugor dras även till socker och det tycker jag passar dig mycket bättre elin :D kul att läsa din blogg och se hur du har det där borta!

    Puss Tanja

    SvaraRadera
  2. Du är för söt Tanja!
    Tack! :)

    SvaraRadera