måndag 27 september 2010

Mitt första ägg

Första gången i mitt liv som jag ställer mig och steker äggröra till mig själv! Helt ofattbart, får väl se om jag får ont i magen nu... Men det var helt klart värt ett försök.

Dagen började med att köra N till skolan och därefter körde jag till San pedro för att gå på spanska kursen själv. Josefin är hemma med ett av barnen idag för hon är sjuk. Det var väl bland det värsta jag gjort i mitt liv tror jag. Jag satt verkligen där som ett fån och fattade NADA, eller jag fattade ju en del men inte om man jämför med vad de andra kunde. De svarade rätt på alla frågor de fick osv. Jag ville bara gå där ifrån och göra om spanska läxan vi hade fått. Jag hängde ju inte med för 5 öre eftersom vi inte var där förra lektionen. Åh så pinsamt! Men nu har vi fått ny läxa tills på onsdag och den ska jag kunna som ett rinnande vatten och så ska jag öva lite mer på den förra vi hade...

Efter lektionen så åkte jag direkt till gymmet för att få mig själv på bättre humör, för den där spanska lektionen var ganska förnedrande... Jag gick på rullbandet i 30 min, körde benövningar efter det och vid halv 1 var det dags för pilatespasset som varade i en timme. Så imorgon kommer Elin Eriksson ha träningsvärk, jag gillart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar