torsdag 16 september 2010

Så som i himelen

Just nu sitter jag och Malin och tittar på "så som i himelen". Vi har varit med Floco hos vtrinären så nu har han tratt och bandage. Han verkar tycka om Malin, det visade han genom att spy på hennes väska... Lite småroligt faktiskt!

Snart ringer Josefin och då ska vi plocka upp henne och åka och käka. Börjar bli lite småhungrig så det ska bli gott.

Igår gick vi på träningspasset: Tonificatión. En blandning an arobic, kondition och styrka - ett riktigt effektivt pass. Givetsvis sträcker jag baksidalår fast att jag värmde upp 20 minuter innan passet. Så typiskt mig och min kropp alltså, alltid är det någonting! Men men det går väl över tills jag gifter mig som farmor alltid säger.

Det kom dessutom 48 flyttkartonger ifrån Tokyo så nu har vi kartonger i hela huset känns det som. Men de har redan börjat packas upp. På tal om flytt så är min flygbiljett hem till Sverige bokad. Så den 18 dec kl 15.30 är jag i Köpenhamn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar