lördag 18 september 2010

Naturen

Igår kom K hem med två filmer och glass. Först såg vi The last song och efter det åkte vi upp till bergen. Där såg det helt plötsligt inte ut som Spanien längre, det var mer likt det tropiska klimatet. Lite som Thailand faktiskt fast när vi väl var framme vid sjön och klev ur bilen så var det en frisk och sval luft istället för den fuktiga som jag hade förväntat mig. När vi gick runt vid de små bergen så kändes det så skönt och tankarna rensades i den fina naturen.



Sen när vi kom hem vid halv 9 satte vi igång med maten och in med den i ugnen. Medan vi väntade på att den skulle bli klar så tittade vi på Ghost och maten blev inte klar för än vid 10... Den som väntar på något gott väntar ALDRIG för länge!

Idag vaknade jag vid halv 9 utav att N skypade med sin bästa kompis ifrån Tokyo. Vilket gjorde mig lite grining eftersom jag inte somnade för än vi 1 igår. Så jag gick upp och bad henne gå ut så jag kunde sova vidare. När jag vakande sen vid halv 10 igen så tog jag på mig bikinin och simmade ett par längder i poolen. Och därefter gjorde jag frukost till mig själv och satt mig och åt den i solen medan de andra fortfarande sov. En mycket härlig morgon!

I eftermiddag blir det en sväng förbi gymmet och ikväll ska Malin, Josefin och jag ut. Min första utgång i Spanien och ja, jag ska ta det lugnt, ni behöver inte oroa er där hemma.


Egentligen så skulle vi ha gått på restaurang igår kväll, någon slags invigning, men det blev inställt pga. vädret, det regnade hela dagen igår och hela dagen i förrgår, vilket är ovanligt den här årstiden. Så ikväll klockan 6 ska vi dit. Men som sagt jag ska ju ut så jag vet inte om vi går dit alla tre en sväng innan, man lär ju träffa en hel del nya människor och det är ju faktiskt därför man är här... För att lära känan nya människor.

Ikväll kommer dessutom C till Spanien ifrån Tokyo för att stanna hela nästa vecka. Det ska bli kul att träffa honom!

Oj! Det här inlägget fick visst inget sammanhang, men men vad gör väl det?
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar