tisdag 7 september 2010

Starz



Sitter på Starz och dricker kaffe tillsammans med Katarina, fast hon dricker inte kaffe, fast att hon är svensk...

Mitt första möte med Josefin gick super! Vi kom bra överens och vi hade mycket gemensamt. Förhoppningsvis får vi kul ihop och det tror jag. Imorgon kommer Malin (en annan svensk Au Pair som känner Josefin sen innan) så då blir vi tre svenskar. Så på torsdag ska vi väl träffas alla tre på kvällen. Och sen på lördag ska vi nog gå ut. Looking forward...

Mina arbetstider är klara och jag kommer att jobba från 8-9 och 16-? varje dag. Jag är ledig på söndagar och varannan lördag. Så på dagarna kan det ju bli lite trist men Josefin är också ledig då och så hoppas jag på att få ett "extrajobb". Ska kolla runt lite, men det är inte det viktigaste nu.

Detta går inte att jämföra med Ibiza... Jag börjar trivas otroligt bra här i Málaga, jag hoppas bara på att jag börjar hitta snart eftersom vi ska åka och köpa bil till mig nu, Aoudi-shoppen.

1 kommentar: