tisdag 14 september 2010

Mitt nya rum

Igår kom IKEA möblerna och nu ligger en svettig kille med krulligt hår på alla fyra och monterar. Det är lite småkul att titta på faktiskt fast man kan inte stå där för länge för då börjar han ju prata med mig och jag fattar inte ett skvatt... Vilken tur jag har att min kurs startar på måndag! Imorgon börjar allvaret för då börjar K skolan vilket innebär att jag ska köra N själv till skolan och sedan hämta henne när hon slutat. Jag kommer dessutom ha "nada" att göra på dagarna helt själv... Leta jobb snart kanske?

Idag har jag fixat lite på mitt rum så nu ser det faktiskt annorlunda ut, det ser inte ut som ett typiskt gästrum längre.

DÅ:





NU:



Ikväll ska jag och N baka kladdkaka för imorgon är det invigning i skolan för allmänheten och då ska alla barn ha med sig hembakat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar