fredag 10 september 2010

Dagen har sprungit förbi

Dagen startade som vanligt med att jag vaknar 3 min innan klockan ringer kl 08.00
Vi kör N till skolan och därefter åker vi hem.

Josefin och jag bestämde oss för att åka till Central Plaza för att besöka gymmet. Gymmen här är antingen för biffiga killar & män eller för kvinnor som tränar för playan. Inget av de gymmen passar mig och Josefin för vi vill biffa! Dock inte med en massa killar... Hur som helst så var Plaza gymmet super! Det var många maskiner, svalt, lagom med folk, spa, en massa olika pass (spinning, body pump, pilates mm.) och det bästa av allt var priset: 150€ för 3 månader och då ingår ALLA passen! Det är vad jag kallar bra gym.

Efter att vi besökt gymmet satt vi oss på Starz och åt en jättegod müsli med färska frukter. Det satt mycket fint!



Därefter kom Malin (som har hittat en ny familj och får alltså stanna kvar i Spanien). Även detta är en mycket trevlig tjej! :)

Oj! nu ringer hemtelefonen..!
Det var C (K's man), han undrade om han väckte mig och då svarade jag: "Nä, jag har sånhär röst". Jag har ju aldrig pratat med honom förut men han lät snäll.

Har precis duschat och nu väntar jag på att K och N ska komma hem för jag har lagat mat. Jag får lära mig många nya rätter och än så länge har jag bara ätit en rätt som jag har ätit förut: hemgjord pizza (som jag gjorde igår, det satt fint)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar