torsdag 23 september 2010

Brevröstning

C, K och N har lämnat huset, det är bara jag och Flocon kvar. Nu ska jag ut och handla lite mat till middagen ikväll och ta hand om min tvätt.

Idag har jag, Josefin och Malin varit på La Canada och shoppat lite. Ja, jag shoppade lite igår och så nu får det vara nog ett tag framöver eftersom jag inte är så tät... Hur som helst har jag i alla fall köpt på mig ett par gymbyxor och ett par linnen att träna i. Så imorgon vid 9.15 ska svetten få inviga de på Bodypump passet! Riktigt kul att få testa på lite nya saker. Man kan dessutom få gratis träningsschema av de som jobbar där och det är schysst!

Jag ansökte om valkuvert förra veckan och de dök upp i brevlådan idag, inte en dag för tidigt! Men ganska trevligt att det kom fram i alla fall. Så om det är någon som vill skicka något till mig så kan ni göra det. (kanske inte så smart att skriva adressen här på bloggen...) Men fråga efter den kan man göra :)



Nu måste jag åka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar