söndag 26 september 2010

Kanon helg!

Trots alla omständigheter med bilen och allt så har ändå helgen bestått av otroligt mycket skratt! Vi har delat glädje och sorg ihop och vi får hela tiden bara roligare och roligare tillsammans.

I fredags började dagen med ett gympass sen åkte vi till Mercadona och köpte baguetter, aioli och en massa sötsaker till stranden. Där låg vi och pressade till fyra tiden och sedan gick vi och letade efter min bil... Sen när vi kom hem så käkade jag lite pasta och kyckling. Efter det åkte jag och Malin till Mercadona igen och köpte cola och chips till bion. När bion var slut så tog vi oss en kaffe. Detta var väl inte den bästa "maten" jag kunde ha ätit på en dag...

Nu kom N och K in på mitt rum med de nya "familjemedlemmarna", de var och köpte två hamstrar igår. Så nu bajsade de i min säng och hunden bajsade på min matte igår, igen..!





Igår provade vi på utelivet ännu en gång. Men efter en heldag vid poolen och ca 5km promenad i den här värmen var jag ganska slut. Så egentligen ville jag bara gå och lägga mig vid 12 när vi skulle gå ut. Men jag gjorde ett försök och vid tvåtiden tog jag en taxi hem själv. Dock taffsade han mig på låret innan ja gick ur bilen så det var första och sista gången jag åkte själv... Sen vaknar jag vid halv 6 av att Malin och Josefin kommer hem och berättar vad de har varit med om. Båda två var sålda på två killar de träffade igår så de ska ut ikväll igen. Men jag håller mig på mitt rum idag. Ska ev. tvätta bilen och läsa lite spanska. Kom dock på att jag fortfarande inte har fått min bok än och den kostar 17€ och jag har ca 10€ att leva på den här veckan, får lön på fredag. Men men det löser sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar