lördag 4 september 2010

Berg- och dalbana

Idag har jag och N varit pa marknad dar jag kopte en liten spegel till att ha i vaskan, en ring och en vaska... Inget jag egentligen behover men men, trost shopping kanske det kallas? Efter det at vi pa golfklubben Los Naranjos (den precis utanfor vart hus). Nar vi kom hem badade vi i poolen for idag har det varit sjukligt varmt! Sen akte K pa mote med arkitekten och da borjade vi lite smatt med maten. Efter ett tag nar N hade gatt ifran koket borjade jag stor grata. Och sen var jag lite sa till och fran, jag hade graten i halsen i nan timme. Vi at, gick en svang med hunden, jag pratade i telefon med Josefin (en annan AuPair) och sen laste jag ett mail ifran robin och da kom de sista tararna. Sa nu ar det bra igen :) Antar att det kommer vara sa har ett tag fram over, men jag hoppas att det gar over snart. Det ar jobbigt for stunden, men jag dor ju inte...

Fick dock N till att ocksa borja grata, hon saknar sin basta kompis i Japan sa vi trostar varandra. Hon ar varldens mest omtanksamma unge alltsa! Hon skrev lappar och satt lite overallt i mitt rum. Och pa de stod det bland annat att jag var bast :)

Imorgon ska jag traffa Josefin, da blir det steeek pa stranden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar