söndag 12 september 2010

köttbullar på IKEA

Lördag: Ja, igår var vi på IKEA heeeelaaa dagen lång! Vi fick oss många skratt och god mat. Vi köpte även med oss godissnören och ahlgrens bilar hem. Vid åtta tiden hyrde vi två filmer och när vi kom hem slängde vi alla IKEA- och matkassar och igång med maten. Vid halv 1 var maten och de båda filmerna slut. Jag måste säga att "The ugly truth" var riktigt bra! Jag och K skrattade så vi tjöt. En mycket bra lördag och innan jag somnade hade jag ett brett leende på läpparna och tänkte: "Gud vilken tur jag har som har fått komma till den här familjen!"

Så nu kan jag säga: "Jag trivs" utan tvekan och utan att ljuga, underbart!



Idag ringde klockan vid 9 och vid 10 hämtade jag Josefin och Malin. Vi åkte till ett shoppingcenter där vi spenderade den mesta tiden på H&M. Det är lite billigare här än i Sverige faktiskt. Så innan jag åker hem i jul så ska jag köpa med mig ett par stövlar hem. Sedan började vi dra oss mot Puerto Banus (stranden) men vi missade avfarten och tänkte: "skit också, nu kommer det säkert en vägtull..." Men sen fick vi syn på en San pedro skylt och svängde av och vi var alla lättade över att vi slapp betala. Men glädjen över det försvann snabbt när vi passerade skylten - vägtull.

Väl framme vid stranden parkerade vi och käkade på McDonalds. Sen la vi oss på stranden ett par timmar. Det blåser mycket nu så det var höga vågor, superkul! Dock inte lika kul med sanden på handduken och på kroppen...

Imorgon ska vi träna pilates och betala gymmet, nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar