torsdag 9 juni 2011

Solkusten


Solen fortsätter att skina på och det gillas starkt ifrån min sida!
Dock blåser det på ganska duktig som ni kan se på bilden, 9m/sek som mest. Hur som helst går det hela tiden mot varmare temperaturer och det är skönt. Ser även på SMHI att ni har det ganska mulet hemma i Mönsterås..?

På spanska lektionen idag gav vi en liten present till läraren. En äldre kvinna i klassen hade samlat ihop pengar och köpt ett presentkort samt en mugg med Gorge Cluney på. Hon bokstavligen ÄLSKAR honom och blev över lycklig för denna mugg. Att hon ser fram emot morgondagens frukost var inte direkt en hemlighet.

Efter lektionen åkte jag och Heini till Puerto Banus för att möta upp Hannah. Vi tog en fika tillsammans, som vanligt och sen kikade vi i affärer. Jag köpte en klänning till Midsommar och ett handbagage. När N sedan fick syn på väskan på mitt rum började hon nästan gråta. Kan inte riktigt beskriva hur mycket jag längtar till nästa lördag men ändå inte.

Vi ska i alla fall ha en avskeds BBQ här nästa vecka. Vet inte riktigt vilka som ska komma hit förutom mina kompisar då. Detta ser jag fram emot! Sen på fredagen är det K's avslutningsdag från hennes skola så då är det fest på kvällen. Det kommer bjudas på fashion show m.m så det kommer bli kul! Har ju inte varit på hennes skola än heller.

Nä nu svider det i ögonen, god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar