onsdag 22 juni 2011

Det gamla vanliga igen.

Enda sedan jag kom hem har vädret varit katastrof. Mulet, regn och på kvällen klarnar det upp, men till vilken nytta då? Hur som helst börjar jag komma in i mina gamla rutiner igen. Alla kompisar som jag har saknat så är underbara och helt enkelt bäst.

Nu har jag precis ring till vårdcentralen för att de ska kolla upp mitt knä. Men hon rekommenderade mig först att använda volatern som då är muskel- och inflammation hämmande. Och har det inte blivit bättre nästa vecka så måste jag höra av mig igen.
Så här såg mitt högerknä ut efter ansträngning förra året:

Och nu kan man väl säga att det är värre...

Idag ska jag åka till banken för att växla in mina euro och sen måste jag vidare till kommunen för att hämta kläder. Jag har nämligen blivit erbjuden att jobba i kök på både blåklockan (dagis) och ljungnässkolan (fritis). Sen ska jag möta upp Matilda som ska koka ca 30 ägg. För på fredag är det Midsommarafton och det ska firas ute på sjön. Och detta är en knytkalas, kul! Sen på lördagen blir det givetvis BORGHOLM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar