lördag 4 juni 2011

Fredag kväll

Sitter i min säng, datorn i knät, skorna på, jackan på och väskan på axeln. Jag kom hem för 45 minuter sedan och har fortfarande inte tagit av mig ytterkläderna. Är jag datanörd..?

Vid klockan nio stack jag och hämtade Heini. Vi åkte till Puerto Banus för att handla lite grejer och sedan tog vi en kaffe i en Irish pub. Klockan elva drog vi oss hemåt igen. Måste säga att jag har fattat ett mycket gott tycke för Heini, som kompis givetvis! Vet inte om man kan uttrycka sig så? Hur som helst hon är trevlig, lätt att prata med och vi är ju dessutom i samma ålder.





Imorgon ska jag och N till hennes skola. Det är Family fun day vilket innebär aktiviteter för familjer. Hela evenemanget går ut på att samla in pengar till en cancer fond. Hoppas på fint väder!

Sen när vi kommer hem tar jag mig nog en siesta och sen är det dags att slå klackarna i taket! Girl´s night out in Puerto Banus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar