tisdag 14 juni 2011

Kräftor

Just nu ligger det fem hela kräftor i magen. Vi hade det till middag ikväll. Faktum är att de har legat i frysen sedan september, då vi köpte dem i svensk butiken. Jag är ju alltid den som aldrig har ätit några kräftor på kräftskivor, men nu ska det bli ändringar på det. Jag är dock inget proffs på att skala ännu men K har lärt mig allt hon kan angående hur och vad man ska äta. Dock är jag inte så där förtjust i att suga. Det kommer nog med åren.

Nog om kräftor! Eller nä vänta. Igår och idag har jag och Heini pressat på stranden och vi blev allt lite röda som kräftor idag. Så, nu lämnar vi kräftorna.

Imorgon ska vi har avskedsfest här hemma för lilla Elin. Så imorgon bitti ska jag och K åka och handla bag inbox vin. Det kommer fyra eller fem tjejkompisar till mig. Och så kommer tre kompisar till N och deras föräldrar hit också. Det ska bli kul och detta ser jag givetvis fram emot! Middag och bad i poolen, kul!

Jag visade även K min blogg för en stund sedan så nu har hon en heeeel del att läsa! Enjoy!

För övrigt så letar vi Au pair och det finns en hel del att välja mellan. Jag tror att vi kommer hitta en minst lika bra Au pair som mig. Men jag tvivlar på att hon är snäppet bättre än mig! Nej, självförtroendet hos mig har det aldrig varit fel på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar