onsdag 8 juni 2011

Blond igen!

Efter att jag lämnat N på morgonen åkte jag hem och slängde mig på sängen. Där somnade jag på två sekunder och sedan vaknade jag 45 minuter senare. Då hoppade jag in i duschen, hämtade Heini och åkte till San pedro. Där satt vi hos frisören i 2h. Jag slingade håret och klippte mig. Dock ingen bra klippning alls så det känns bra att veta att Malin ska klippa mig om två veckor. Hur som helst är det billigt här och jag slipper ju färga håret själv, det är huvudsaken!


Blond igen!

Efter att jag var färdig gick vi och kikade lite i butikerna och sedan mötte vi upp Hannah. Vi gick vidare till ett café och blurrade lite. Sen åkte jag och Heini hem för hon måste hämta "hennes" barn 2.30. Vilket är ganska tidigt jämfört med mig som hämtar N vid 17.00. Dock är Heini ledig från 16.00 till 19.00 så det jämnar ju ut sig.

När jag kom hem pratade jag lite med Matilda på skype. K åkte och hämtade N som skulle direkt till tandläkaren. När de kom hem serverade jag lassange så nu är vi mätta och belåtna, i alla fall jag. Dock har jag ont i huvudet och vet att det beror på för lite sömn. Så ikväll blir det tidigt för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar