onsdag 1 juni 2011

Hallå mina läsare!

Om jag nu har några det vill säga...

Jag sitter just nu insvept i en handduk. Håret luktar gott och jag känner mig nöjd. För en timme sedan fick jag ett ryck: "Jag måste göra någonting, vad som helst!" Så det blev till att svida om till bikini och så hopp ner i poolen. Där blev det ett par längder och det var mycket skönt! Vad det var för temperatur vet jag inte men behagligt var det trots att även luften var varm. Det här var ju till och med så skönt så jag kan tänka mig att ha det här som en vana. Eller, nu sa jag nog för mycket. Det är jag alldeles för lat för men någon gång ibland sådär, kanske.

Dagen har bestått av TV3- respektive TV4play program, skype samtal från Sverige, spanska läxor och matlagning. Det var väl det hela i stora drag.

Imorgon är det först spanska i 90min och sen vid 11.00 bär det av raka vägen till playan med Hannah och Heini. Ser även fram emot en riktig café Americano också! Jag som bara druckit koffein fritt kaffe idag.


Bild på mig, Flocon och N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar