tisdag 7 juni 2011

En helt vanlig tisdag

Dagarna fortsätter att rulla på bra. Tiden går fort och snart är jag hemma igen.

Halv tio började spanska lektionen som vanligt, varje tisdag och torsdag. Och när den var slut gick jag som vanligt till Correos för att hämta post och där efter fikade vi på samma vanliga café. Och där satt vi från klockan elva till ett ca. Städerskan kommer då så jag måste åka hem och öppna åt henne.


Så ser min tisdags frukost ut. Svart kaffe, bröd med olivolja, tomatröra och så lite salt. Det är den tomatröran som jag fick göra hos Urma på Ibiza varje dag. Och gott är det!

Nu ska jag snart åka och fylla på 50l vatten, handla mat och hämta N.

2 kommentarer:

  1. Mm, gott äre :D Men du ska göra med vitlök i också de e ännu godare :))

    Nu har ovädret kommit hit också!

    SvaraRadera
  2. Jag har inte gjort det själv här än. Väntar nog med det till jag kommer hem till Sverige och saknar det! ;) Men jag ska prova med vitlök i någon gång :)

    SvaraRadera