torsdag 2 juni 2011

Bästa vänner

Inget strandväder idag inte...

Spanskan gick bra och det börjar faktiskt bli kul nu, igen. Som hemläxa fick vi i uppgift att organisera en resa till sitt hemland. Man ska själv vara guide och berätta om vad vi ska göra under dessa fyra dagar. Jag får väl hitta på att jag bor i Stockholm eller något för vad kan man göra i lilla Mönsterås liksom, haha.

Efter lektionen åkte jag och Heini till Puerto Banus för att möta upp Hannah. Vi gick till ett café för att fika och sen blev det lite shopping.

Nu sitter jag här hemma och tar det lugnt. Tittade på lite bilder på Facebbok och hittade dessa:

Lou, jag, Antonia, Hannah och Heini. (Mina bästa vänner här i Marbella).


Jag, Kristina(kompis till Antonia på besök), Heini, Antonia, Hannah och Lou.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar