torsdag 16 juni 2011

Packar.

Då har man äntligen satt igång med packningen. Jag kände mig faktiskt lite stressad igår och det är ju aldrig kul. Så idag när jag var med Heini på Corte Ingleís så kände jag att jag behövde åka hem och ta tag i packningen. Nu känns det lite bättre fast att mitt rum ser ut som ett bombnedslag.

Hur ska jag få plats med allt..? Skorna är det största problemet. Några av dem är stora, några tunga och några både och, suck. Jag har i alla fall bestämt mig för att ha på mig mina converse (ganska tunga) och min jeansjacka (väger lika mycket som skinnjackan), så varför välja skinnjackan framför jeansjackan mitt i sommaren liksom?

Igår efter att jag och K hämtat N i skolan åkte vi till Corte Ingleís för att shoppa bikini till N. Först när vi kom in så fastnade vi vid Kiehl´s, ett märke med produkter gjorda av naturen. Efter en stund fick N myror i brallan så hon och jag gick upp för att hitta bikinis till henne. Sedan kom K för att betala och när vi sedan gick förbi Kiehl´s igen så visade K mig parfymerna och jag fick lov att få en av henne. Så jag valde grapefruit som luktar super gott! Sen gick vi vidare och köpte glass. Där efter fick vi skynda oss hem, byta kläder, städa och sen kom gästerna.
Lucy's mamma och pappa hade lagat jättegod mat och de flesta av oss höll nog på att spricka där ett tag. När barnfamiljerna sedan hade åkt hem badade vi ungdomar.

Jag Flocon Hannah & Heini



Flocon



Jag & Heini

Helt klart en lyckad dag/kväll med omtanke och fina presenter.

2 kommentarer:

  1. Haha ser inte fram tills jag måste packa ner mitt nuvarande liv i resväskan.. Hur ska man få plats med allt ja? Hoppas allt känns bra för dig nu! :)
    ps. gu vad brun du är! ds

    SvaraRadera
  2. Nej, usch det är inget kul alls! Slängt ca tre kassar med kläder och lite annat som jag inte kan ta med hem :P
    Det är blandade känslor just nu men så fort jag har lämnat huset på lördag ska jag fokusera på folket där hemma :)
    Haha, tack! Men det ser nog bara så ut på vissa bilder ;)

    SvaraRadera