onsdag 6 oktober 2010

Go´morron!

Tredje dagen idag som jag får sova länge. N är hemma ifrån skolan idag igen men idag har även K stannat hemma för att vårda sjukt barn. Så när jag vaknade i morse tog jag med Flocon på en morgonpromenad, svalt och skönt! Efter det gav jag honom mat och gjorde äggrör till mig själv. Mm, det där med ägg är något nytt men jag har ju upptäckt att jag är mätt mycket längre. STOR fördel för mig som gärna småäter... Jag tog min frukost och gick ut och satt mig på terassen och läste min bok. Det är väl synd att skriva att det var tyst och fridfullt. I det här området är det alltid någon hund som skäller eller "industriljud?" (skriver man så)? Aja, hur som helst så bankas och dånas det här i ett. Förutom på söndagar för då är det inte en människa som jobbar, inte ens på Merecadona (matbutik).

Nu när jag har tagit hand om tvätten, diskat och plockat i ordning lite så tänkte jag ta min bok och åka ner till stranden. Sen på hemvägen ska jag stanna och handla, åka hem, äta och kanske kanske träna på gymmet vid halv tre då det är tonification.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar