söndag 17 juli 2011

Så underbart med helg!

Fredagen började med häng hos Tea. Egentligen skulle vi ha åkt ut på sjön men vädret svek. Så vi åkte hem till henne och hade kafferep istället. Efter några timmar hoppade hon i duschen och jag intog soffan, vilket resulterade 40 gudomliga minuters sömn! När hon sedan var färdig åkte vi hem till mig, jag duschade och så åkte vi vidare för att plocka upp Sofie och sedan hem till Lina i Nabben. Där satt vi och pimplade vin och spelade kort. Förra fredagen såg i princip likadan ut och jag klagar verkligen inte! "Thank God it's Friday!" ja, det är det bästa som finns.

Lördagen var kanske ännu bättre, eller ja den började sjuuuukt bra - sovmorgon. Sen framåt tre tiden käkade jag lunch och sedan begav jag mig till spåret för att träna upp min kondition som är sämst. Usch, jag har aldrig haft sämre kondition i hela mitt liv. Varför har jag gjort så här mot mig själv och mot min kropp, nästan så jag blir mörkrädd... Men nu har jag i alla fall börjat ta tag i det och det känns skönt. Sen får jag väl se om jag pallar med fotbollen eller ej.
Kvällen bestod sedan av en promenad till OK med hundarna för att hyra film. Sen var det bara hem och slänga sig i soffan och där efter somna som en stock klockan 00.00

Söndagen började med en promenad på Nynäs med hundarna. Jag tog med mig dammi och slängde in hundarna i bagagen och åkte. Efter 50 minuter hade vi alla tre fått nog av vatten, skog och apportering. Så då åkte vi hem och drack lite kaffe istället. Vid halv 12 somnade jag i solstolen och vakande en timme senare, då var det mulet och kallt. Så nu sitter jag här och funderar på vad jag ska laga för mat. Och vad som händer ikväll återstår att se. Imorgon är det i alla fall jobb som gäller, kul!

Mina fina!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar